English

Ścieżki kariery

Projektując ścieżkę kariery każdego z pracowników dbamy o zapewnienie jak najlepszych warunków rozwoju, uwzględniając indywidualne cechy osobowości, talenty oraz ambicje każdej z osób.

 

  • Osobom rozpoczynającym pracę lub posiadającym niewielkie doświadczenie oferujemy stanowisko Analityka, które pozwoli na rozwój kompetencji zdobytych w trakcie studiów i dotychczasowej pracy oraz nabywanie doświadczeń umożliwiających w przyszłości realizowanie coraz bardziej złożonych i odpowiedzialnych zadań w ramach realizowanych projektów.
  • Osoby posiadające już odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie adekwatne dla pracy konsultanta mają szansę dołączyć do naszego zespołu na stanowisko Konsultanta, które wiąże się z samodzielną realizacją projektów.
  • Specjalistom oraz osobom z kilkuletnim doświadczeniem zawodowym, które cechuje doskonała znajomość rynku oraz mogącym w istotny sposób przyczynić się do rozwoju firmy oferujemy stanowisko Menedżera lub Dyrektora.

 

Prowadzimy również program praktyk, które pozwalają studentom czwartego oraz piątego roku studiów na zweryfikowanie ich wyobrażeń dotyczących pracy w firmie doradczej i dokonanie świadomego wyboru po studiach, a nam na dostrzeżenie ich zalet oraz określenie w przyszłości najodpowiedniejszego kierunku dalszego rozwoju.

 

 

 

Analityk
Konsultant
Starszy Konsultant
Menedżer
Dyrektor
Partner
Zakres zadań:
 
  • zbieranie i analizowanie danych
  • proponowanie rozwiązań oraz ich uzasadnianie
  • rozwiązywanie problemów w ścisłej współpracy z pozostałymi członkami zespołu
  • formułowanie rekomendacji
  • realizacja samodzielnych zadań projektowych
  • rozwój, nauka oraz zdobywanie doświadczeń projektowych i biznesowych

Zakres zadań:

 
  • samodzielna realizacja złożonych zadań projektowych
  • ocena danych zebranych przez zespół z punktu widzenia ich jakości, kompletności oraz adekwatności do potrzeb
  • analiza i ocena rozwiązań oraz rekomendacji wypracowywanych w ramach zespołu, proponowanie rozwiązań alternatywnych
  • ścisła współpraca z klientem
  • rozpoznawanie i analiza oczekiwań klienta
  • prezentowanie wyników prac
  • rozwój, nauka oraz zdobywanie doświadczeń projektowych i biznesowych

Zakres zadań:

 
  • zarządzanie projektem
  • weryfikacja wyników prac zespołu projektowego
  • przydzielanie zadań i odpowiedzialności w ramach projektu
  • realizacja zadań projektowych wymagających wiedzy oraz doświadczenia
  • dbanie o rozwój członków zespołu projektowego
  • prezentowanie klientowi wyników oraz produktów prac zarówno w języku polskim, jak i angielskim
  • wspieranie procesu sprzedażowego
  • rozwijanie metodyk
  • dalszy intensywny rozwój, nauka oraz zdobywanie doświadczeń projektowych i biznesowych

 

Zakres zadań:
 
  • zarządzanie wielowątkowymi projektami oraz programami
  • rozwój i utrzymywanie relacji z klientami
  • sprzedaż projektów
  • przygotowywanie umów
  • kształtowanie ścieżek rozwoju pracowników, wyznaczanie celów, wspieranie w ich realizacji
  • tworzenie oraz rozwijanie produktów i metodyk
  • prezentowanie klientowi wyników oraz produktów prac bezpośrednio dla kadry zarządzającej
  • zdobywanie nowych kompetencji, rozwój osobisty
Zakres zadań:
 
  • reprezentowanie firmy
  • realizowanie zadań zarządczych o charakterze operacyjnym
  • nadzór nad realizowanymi projektami
  • nadzór nad poszczególnymi obszarami działania firmy, w tym rozwojem usług oraz metodyk
  • rozwój i utrzymywanie relacji z klientami
  • sprzedaż projektów
  • zdobywanie nowych kompetencji, rozwój osobisty
Zakres zadań:
 
  • reprezentowanie firmy
  • strategiczne zarządzanie firmą
  • udział w kluczowych spotkaniach z klientami
  • rozwój i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
  • sprzedaż projektów
  • nadzór nad procesem rekrutacji
  • współpraca z firmami partnerskimi
  • zdobywanie nowych kompetencji, rozwój osobisty
APAX Consulting Group sp. z o.o. SK
ul. Grzybowska 87 00-844 Warszawa
CMS Edito Powered by: